Semoga Allah sahaja membalasnya.

Seriously aku bersyukur sangat2 dapat family yang memahami, tak berkira, support each other, xde dengki2, etc..
Syukur Ya Allah...TQ Allah..

Macam sekarang ni, since suami kena chicken pox yang hari ni dah masuk hari ke-10, ayah & ibu suruh ktorg balik Muar sebab kesian aku jaga Fayyadh n suami sorang2..Dengan aku terkejar2 nak siapkan thesis aku lg..mmg xckup tgn..penat mmg penat, tp tanggungjawab lagi pentingkan..Ibu ayah kata, kalau balik Muar dapat la ibu ayah jagakan Fayyadh sambil aku bt thesis..lagipun weekand, my adik2 ku sayang ada kat rumah..diaorg boleh jaga..

Ni nak story betapa aku sayang sgt kat adik2 aku..

Firstly, yg Bongsu ni..mashu panggilannya sebab anak bongsu..so anak2 sedara pangil dia mashu..sooo manja..(mmg manja pun).. Adik aku ni belajar kat UTM sama dgn aku..SO, apa2 hal, mmg aku mintak tolong dia aje..kadang2 ajak die g JJ ke, Giant ke..DIa on aje..Ajak die g makan pun On aje..Kadang2 mintak tolong die jagakan Fayaydh, mmg xkisah lansung...erm..DIk,aku doakan ko dimurahlan rezeki, Allah sentiasa lindungi ko, dapat keje leklok, jadi anak yg solehah, n lastly dapat suami yg dpt jaga and sayang ko dan jugak anak2 yg comell..hihi..xdpt byangkan adik manja bongsu aku ni kawen..hik3..

Second ly, my second last adik...Fayyadh panggil Cik Pel..hihi..Dia ni pun xberkira...nak mintak tolong ape pun, ckp aje..nk mintak komen pun gtau aje..mmg jujur org nye..Duit pun kadang2 xberkirA...rajin betul belikan Fayaydh hadiah..TQ cik pel...cayaunk cik pel!!!

LAstly, adik aku nama cik Anna..hihi..Cik Anna dah kawen..So, Fayyadh jarang dpt jumpa cik Anna..Tapi Fayyadh tahu, cik Anna cayunk Fayaydh sgt2.. Fayyadh doakan cik Anna dpt kawan Fayyadh cpt2 tau :) Muahh!!!

Erm, adik2 beradik n parents sangat2 penting dlm hidup kt..Xpayah nak berlagak sgt kalau korang rs yg korang boleh hidup berdikari...huhu..I loves my family sooo much!!! Tak ade sape yg dpt gantikan korang dlm hidup aku..huhu :'(

No comments: