Fayyadh turns 7 months old..

Alhamdulillah, hari ni Fayyadh dah 7 bulan 5 hari..
Sekrang dia sgtttttt aktif..Bonda n ayah yang kepenatan layan dia..
Dah pandai merangkak..pastu skrang nak memanjat..huhu
Dah la rumah xberapa nak besar..
Sian dia, pusing sini jumpa meja, pusing sana jumpa wayar..
Pergerakan die tersekat..

Fayyadh start pandai nak bangun masa betul2 masuk 7 bulan..die merangkak pergi ke kipas, pastu berpaut pastu berdiri..
Sekrang, pantang nmpak benda yang teguh, hobi die nak berpaut..kena selalu perhatikan dia sbb senyap2 aje dia buat kerja, tengok2 dah smpai kemana budak kecik tu pergi...

Lagi 1, kalau biarkan dia kat lantai pastu Sue buat keja kat bilik, mesti dia datang meniarap n merangkak masuk dlm bilik Sue buat keje..pastu jerit2..
Haih la Fayyadh..mana Bonda tak terhibur dgn keletah awk yg comel ni..hihi..kalau layan awk, memang Bonda tak jadi buat kerja la nampaknya..

Slow2 aje die menyusur masuk..Eksited bila jumpa Upin Ipin tu..haha


Merangkak pun slow2 xde bunyi..pusing2 tgok die dah nak sampai kat Sue..

 Ni aksi die yang terbaru..Berdiri!!..
Kaki dia kuat sbb Fayayd duduk dlm Jumperoo since he was 4 months old..
Kalu kena tendangan die, habis terabur sume barang2..ish3...

Eksited kemain berdiri depan meja kerja ayah sambil dengar lagu faveret die..hehe
Jom tgok video Fayyadh eksited plak..hehe..


6 comments:

lydzar DN said...

Salam singgah 😊
Seronok tgk.baby kecik comey.. mykids dh besar hihi

http://semuasihatselalu.blogspot.com

Raihanah Ahmad said...

budak tengah nak melasak memang camtu gayanya.

cik mah said...

Comelnyer siap balut kepala ty...semakin hari semakin bijak..

(●*∩_∩*●) said...

lydzar:
tu la..masa dia kecik ni la nak melayan..nnti dah besar,rindu plak keletah dia..hehe

(●*∩_∩*●) said...

Raihanah Ahmad:
Betul2..lagi2 budak lelaki..
Buasnye boleh tahan jugak..:)

(●*∩_∩*●) said...

cik mah:
Fayyadh redha aje apa org buat kat dia..haha