doll idaman :)

teddy bear is not my favorite...
dulu time2 belajar sekali je encik suami belikan teddybear..kecik je ... tu pun aku xpernah merengek2 mintak..tp xlama pun dgn aku sbb aku bukannye suke peluk teddybear time tdor...so,ia selamat berada dirumah..:p

last weekand,g ayer hitam dgn ibu n en suami...nak amik tempahan hantran..punyela gojes hantaran die buatkan.,.tp sedih masuk kedai tu sbb teringat kenangan preparations kawen dulu..,sume tu kenangan..menitik gak air mata..en suami pujuk kata nnti bile aqiqah ank kt bt preparations mcm kawen lagi tp utk anak kt plak..haha..baru la perasaan sedih dpt ku tepis...

time nak bayar,ternampak 1 bantal biji polisterin..xtau nape suke bntal dri biji polisterin..,maybe sbb die lembut kot...mmg dah lama nak dptkan bantal ni,,tp xnak beli..,nak org bg..,punyela kedekut kan?? haha...so,apelagi..cepat2 cite kat encik suami yg bantal tu dah lama menjadi idaman qalbu...haha..xmasal je terus dpt bntal tu..seronok giler kot..dpt bntal busuk baru ;)

nak tau rupa bantal tu???




2 comments:

AyongAtikah Zaid said...

ayong pun suka bantal camni...klu g ayer itam suke ramas2...geram...haha...tp sama la,nak beli sndr kedekut...haha...nnt tgu suami belikan jugak la...hehe...

(●*∩_∩*●) said...

geram kan? sue mmg dah lama teringin tp semuanya mahal..ternampak kat ayer hitam murah terus suh husband beli...

lepas ayong dah kawen mintak aje confirm en suami bg..maklum la isteri kesayangan :) hehe