New entry as a WIFE =)

Salam semua..

Terima kasih kepada yg sudi comment and follow Sue..Thanks a lot!!

Lepas ni semua entry adalah entry bergambar...
Dgn niat Sue nak share majlis idaman Sue yg korang baca2 dalam entries sebelum ni...Jom layan majlis akad nikah...!!~~~




Akad nikah...atok dan pak long menjadi saksi..

Another picture of akad nikah

Suami ucap lafaz takliq & pemberian mas kahwin..

Isteri lafaz menerima mas kahwin

Alhamdulillah..selesai majlis akad nikah...

Malam sebelum majlis hujan sangat lebat tak berhenti2..bakal pengantin dah cuak...google cari doa alih hujan...tetiba terbaca 1 blog...

"Buat apa kita nak mohon berhenti atau alih hujan sedangkan hujan itu rahmat? time hujan la doa kt mustajab...berdoalah.."

Sua berdoa bersungguh2 sebelum menutup mata...
Esok bangun still hujan...Tapi alhamdulillah dekat je waktu akad nikah hujan dah berhenti...Sepanjang majlis cuaca sangat redup, tenang,aman...cuaca sgt PERFECT! aturan Allah semuanya....Thank you Allah...

Johor ada lafaz sakinah..tapi masa Sue nikah tiada lafaz sakinah...Tapi kalau dah namanya suhaila...memanglah syahdu..Lafaz penerimaan mas kahwin pun boleh menangis..syahdu! kalau ada lafaz sakinah meraung kot..huk3...

That's all for the solemnization moments...bersyukur kepada Allah atas aturan dan ketentuannya...amin